Vilken glass är du?

Läste i en tidning i fikarummet idag en undersökning som visade på sambandet mellan valet av glass och personlighet liksom TV-vanor.

Vilken glass/typ är du? 
 
   


DAJMSTRUT
- Du är en livsbejakande person som ofta omger dig med nya prylar och gärna slår på "CSI Miami" på TV:n.


88:AN, GB-SANDWICH
- Du är en impulsiv person och du gillar TV-programmet "IDOL".


SOLERO
- Du är en trendkänslig person som gärna tittar på "Grey´s Anatomy".

Filnamn: FD01086_.wmf Nyckelord: äta middag, händer, hushåll ... Filstorlek: 12 kB
MAGNUM
- Du är tillfreds med dig själv och ditt liv och du tittar gärna på "Bonde söker fru".


Hmmm...
 
- Jag gillar "Bonde söker fru" och "IDOL"... Men visst händer det att jag ser Grey´s och t o m CSI. Jag är helt klart tillfreds med mig själv och mitt liv... jag är med andra ord rätt "livsbejakande", är oftast rätt impulsiv och gillar trender (de trender som passar en 45-årig fröken)...???

- Stämmer inte testen då?

- Jodu, den stämmer fruktansvärt bra, för jag älskar ALL glass i alla smaker och varianter... åt alldeles nFilnamn: j0303319.gif Nyckelord: äta, desserter, djur ... Filstorlek: 7 kByss (i brist på annat) Big Pack vanilj med Oboy-pulver, så det bara dammade i munnen... MUMS!
Längtar att få sätta tänderna i någon av vårens glassnyheter också... eller varför inte prova ICA:s "Kul glass", den måste vara rolig att äta...

Ha det!



- Kuuul!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Apropå tokiga skyltar - även denna från ICA - kolla här: http://fotofinnaren.se/displayimage.php?album=462&pos=10

Glass? Ge mig något med lakrits (helst salt) så är jag nöjd!

2009-05-07 @ 21:01:22
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Hahaha... den var helt suverän... "Entrékotte", skulle kunna vara ett annat ord för "Barningång", men skulle inte tro det.

Hejsvejs!

2009-05-07 @ 21:28:54
Postat av: Eva själv

Hahaha! Den skylten slog det mesta... "Entrékotte", skulle kunna vara ett annat ord för "Barningång", men skulle tro att de menade något annat...

LAKRITSPUCK är suveränt god...

Hejsvejs!

2009-05-07 @ 21:33:56
Postat av: Gunilla

Apropå tokiga skyltar, här finns en till, även den från ICA: http://fotofinnaren.se/displayimage.php?album=462&pos=10

Glass? Ge mig något med lakrits, helst salt, så är jag nöjd!

2009-05-07 @ 21:40:52
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Gunilla

Jaha, nu har sidan tuppjuck igen. Dubbelt av allt!!

2009-05-07 @ 21:41:49
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Det bli bara dubbelt så kul!

2009-05-08 @ 07:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0