Dagen idag




Besöket i Sunderbyn gick bra.

Prover är skickade för att bestämma graden av inflammation och påverkan av levern.

Behandling kommer att startas upp så fort jag har tagit influensavaccinet.

Känns bra! Mår bra! Är optimistisk!

Inte bitter...... men frågan finns fortfarande...

- VARFÖR har detta aldrig upptäckts under alla dessa år, genom alla provtagningar och tester, vid någon av alla efterkontroller?
Filnamn: j0315598.jpg Nyckelord: fotografier, frågetecken, frågor ... Filstorlek: 20 kB
TACK för alla hälsningar och uppmuntrande ord!
Det betyder mycket!

Kramar i massor!




Kommentarer
Postat av: Henny

Oj, vilken chock. Skönt ändå att ingen annan fått sjukdomen, det hade varit ett hårt slag i så fall. Men jag tror du klarar det här och håller tummarna för ett så positivt besked som möjligt. Kramar i överflöd

2009-10-08 @ 21:39:19
Postat av: Eva själv

Tack snälla Henny!

Kramar tillbaka!

2009-10-08 @ 22:01:23
Postat av: Anonym

Skönt att allt verkar vara på den possitiva sidan för en gång skull... Tankarna finns hos dig om än vi inte träffas varje dag...

Kramisar // Lillebror

2009-10-08 @ 22:16:54
Postat av: Gunilla

Det där löser sig, det känner jag på mig! Men jag kan hålla med dig, varför har ingen upptäckt det tidigare?!

2009-10-08 @ 22:26:02
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva själv

Det är sant, det kommer att lösa sig på något sätt. Hur man än vrider och vänder på det så är det ju så att man har ett val, man kan se den mörkare sidan eller den ljusare sidan av eländet, och ni vet vilken sida jag väljer. Den ljusare sidan säger att det var tur att jag "ramlade" över en broschyr och begärde en provtagning, bra att jag inte har varit en storkonsument av alkohol, bra att behandlingsmöjligheter finns, bra att det pågår forskning och tur att det inte var HIV... dessutom är jag j-la stark... det ska mycket till innan jag ger upp.

Tack för stöd och uppmuntran!

KRAAAM!

2009-10-09 @ 06:47:52
Postat av: LindaU

Du har verkligen en inneboende kraft som inte går av för hackor Eva! Sen är du ju klokare än de flesta vilket väl gör sitt till. Du hanterar det som händer på ett makalöst sätt och jag är mycket stolt över att du är min syster. Så skönt att höra att allt är bra med familjen! Kramers!

2009-10-09 @ 08:39:32
Postat av: Eva själv

Linda... gulle dej! TACK för alla värmande ord! Är stolt över dig med lillasyster! Det är härligt att man har varandra när det kärvar!

Pussar och kramar!

2009-10-09 @ 15:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0