Laddning pågår

Filnamn: j0337286.jpg Nyckelord: fotografier, hälsovård, injektioner ... Filstorlek: 29 kB


- Jag vill ha influensvaccinet NU!
Tydligen så ligger halva klasser och skolor i vår kommun i influensa just nu. Bergsviksskolan är undantaget än så länge...


Jag tror inte att jag kommer att prioriteras före andra (och kanske jag inte ska det heller) men jag hoppas att jag inte ska behöva vänta allt för länge. När Filnamn: j0438787.jpg Nyckelord: apelsiner, banta, bär ... Filstorlek: 572 kB Tillhandahålls av: Fotolia.comvaccinet är taget så får jag starta upp Interferon-behandlingen. Jag vill starta behandlingen så frisk och alert som möjligt och inte efter en rejäl influensa då man är nedbruten och trött.
 

Jag äter rätt sorts mat, försöker sova bra och ska försöka få upp flåset lite på min motionscykel innan behandlingen... jag laddar!Filnamn: j0233300.wmf Nyckelord: balansera, kondition, meditationer ... Filstorlek: 76 kB


Jag är så fokuserad på det som komma skall, att jag upplever att jag har förändrats. Jag har tidigare satt mig i mitten i fikarummet för att inte missa något och för att kunna delta i alla roliga diskussioner. Jag har tidigare pratat länge och väl med alla. Jag har tidigare skrattat och skojat dagarna i ända. Inte nu... jag laddar!

Filnamn: j0156411.wmf Nyckelord: flickor, fritid, hälsovård ... Filstorlek: 5 kB
Jag är sammanbiten. Jag är fundersam. Jag drar mig undan. Jag vill göra färdigt. Hoppas ingen tar illa upp och misstolkar mig, för det enda jag gör är att... jag laddar!


Nu ska jag cykla en halvtimme framför TV:n till "Halv 8 hos mig"...
det är så jag laddar!


- Laddat vare här!
Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Henny

Jag kan så lite om det här. Vilken typ av behandling kommer du att få? Att den är jobbig förstår jag av ditt inlägg, och jag håller tummarna hårt för att det ska gå vägen. En bamsekram och många positiva tankar skickar jag dig via cyberrymden.

2009-10-13 @ 21:05:00
Postat av: Eva själv

Tack för bamsekram och positiva tankar Henny! Jag längtar att få starta behandlingen som består av Interferoninjektioner en gång i veckan och tabletter. Behandlingen kommer att pågå allt mellan 12 till 72 veckor beroende på hur den tar på min leverinflammation. Behandlingen lär vara tuff, men å´andra sidan är jag rätt tuff också och det är inget som skrämmer mig, tvärtom, är det starka mediciner så lär de väl göra verkan... och många före mig har ju klarat det och blivit friska. Det ska jag också!

Bamsekramar tillbaka! Å´ hoppas att allt är bra med barnbarnen!

2009-10-13 @ 21:44:44
Postat av: Kicki

HEJA,HEJA!!!

En vän till mig har fått interferonbehandling.....så jag har sett lite vad den gör med personen......men det som inte dräper det härdar.......sägs det ju....och du kommer att klara det här galant ;)

Kram

2009-10-14 @ 10:53:59
URL: http://www.frallanlotta.blogspot.com
Postat av: Eva själv

Hoppas att det gick bra för din vän! Det känns härligt att höra att fler har genomgått detta och klarat av det! Härligt också att höra att du tror att jag klarar detta galant! Jag lovar, det ska jag.

Tack för stöd och uppmuntran!

Många kramar!

2009-10-14 @ 18:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0