Sayonara



Filnamn: j0399342.jpg Nyckelord: äta middag, bläckfiskar, fotografier ... Filstorlek: 202 kB



I går kväll träffades personalen från skolan för att fira U-B som fyllt 50 år.


Temat för kvällen vara japan! Vi var utklädda till geishor (och samurajer?), åt sushi, tränade japanska fraser och lyssnade på japansk musik. Någon testade saké, själv drack jag Blue Nun, alkoholfritt vitt vin och en alkoholfri veteöl (blääh). Det är den alkoholfria linjen som gäller för mig hädanefter, tänker hjälpa min lever att få leva ett så drägligt liv som möjligt trots inflammationen, men det känns inte som någon som helst uppoffring, jag kan ha kul utan alkohol.

Filnamn: j0280893.wmf Nyckelord: ätpinnar, hushåll, mat ... Filstorlek: 40 kB

Kände mig dock rejält trött (efter en händelsrik vecka) och hade riktigt ont i mina fötter och där vid 23.00 och tackade jag för mig och för den mycket trevliga kvällen!


Filnamn: j0405390.jpg Nyckelord: Asiat, brev, hushåll ... Filstorlek: 123 kB

- "Anti-sayonara" eller var det bara "Sayonara"?



Bilden på "Blue Nun" är lånad från www.spendrups.se (bara så ni vet...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0