Tänk efter före


Filnamn: j0434750.png Nyckelord: beskurna bilder, beskurna foton, ikoner ... Filstorlek: 22 kB

- Tänk ändå mamma vilken tur att du fick blod under din leukemi, annars hade du inte levt idag...

- Jo, Milla det är sant... men det var ju för fanken Hepatit C-blod!

- Nu ska du inte vara bitter, om än det nu visat sig att det inte var det bästa blodet, så lever du ju trots allt!

- Gullunge! Så sant; JAG LEVER (om än med en inflammerad lever)!











Ni kommer väl ihåg kvällsbönen?

-  ... å´ gör så att vi aaalltid får va´ tillsammans lillfamiljen, AMEN!






TACK för att ni finns lillfamiljen!

(Å´ tack för att JAG finns!)




Kommentarer
Postat av: Linn

ja! tack för att du finns Eva! :) du är guldvärd! världens bästa " extra mamma" ! Jag saknar dig, vi ses till jul!

2009-10-11 @ 19:47:03
URL: http://linnmellberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

TACK världens finaste Linn! Vi saknar dig också! Hoppas att det går bra i skolan. Vad kul att få träffa dig till jul!

Många kramar från mig!

2009-10-11 @ 21:18:22
Postat av: Kicki

Nej...det är så lätt att vi glömmer den där lilla bönen då livet bara flyter på...men så händer något och plötsligt minns vi...............

Att du ska ta god hand om dig och din lever behöver jag väl egentligen inte säga.....för jag ser att du ex.vis har valt bort alkohol för att avlasta det stackars organet......såå riktigt!!!!

Du finns i mina tankar......och i min lilla bön..

Kram Kicki

2009-10-12 @ 08:00:01
URL: http://www.frallanlotta.blogspot.com
Postat av: Eva själv

Tack Kicki! Det är sant... det är när man blir sjuk som man inser vad som är viktigt! Å visst ska man ta hand om sig och om det innebär att undvika alkohol så är det lätt. Dessutom måste jag tänka på att inte äta så mycket fett... kan nog bli lite svårare. Men vad som helst för att må bra. Sköt om dig du också!

Kramar från mig!

2009-10-12 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0