YES!



Jag kommer att få influensavaccin innan själva behandlingen, men det är ingen större brådska. Ett provsvar har nämligen kommit in till Infektion i Sunderbyn och det visar högst normala levervärden!

Det ska tolkas så att min lever ännu inte har tagit skada av den inflammation som jag har och har gått med i så många år... Känns underbart att höra! Blir ändå inte att fira med alkohol för min del, men med laxgratäng och en biskvi! Det är jag baske mig värd!


- Ett av stegen på den långa trappan är taget!



Filnamn: j0438696.jpg Nyckelord: hiss, iStockphoto, kvinnor ... Filstorlek: 728 kB Tillhandahålls av: iStockphoto.com

- Yippie! Jag är på gång...




Tomas Ledin - Vi är på gång



Måste bara få visa hur fantastiskt fin den orkide´ jag fick av eleverna och deras föräldrar är...




Aphrodite heter den... Inte undra på!



- Tack än en gång!

//(L)evamittilivet



Kommentarer
Postat av: mor

Du vet inte vad jag har preparerat den Orkide som du fick av mej men den kommer att bräcka dina andra Orkideer , så den kommer att bli ännu vackrare. haha.Vilket besked du kom med igår, jag ser den lilla gummiboll skuttandes på golvet som skrattar hela tiden du vet vad jag menar (den gode feen står alltid bakom dörren kom ihåg det) idag ler jag puss mor.( pappa är alltid bakom sydonymet )

2009-10-16 @ 08:54:09
Postat av: LindaU

Så underbart Eva! Men jag är inte särskilt förvånad, du är en fighter och följaktligen har du en fighters lever! Hurrraaa! Stor kram!

2009-10-16 @ 09:08:54
Postat av: Henny och Sten

Grattis grattis grattis! Vilka goda nyheter en sån här gråmulen dag.

2009-10-16 @ 09:57:56
URL: http://morzansochfarzans.blogg.se/
Postat av: Svägerskan Kicki

Åh så underbart att höra :D Trevlig helg på Er. Kollade förresten tempen på Elsa nu när vi kom hem hon har 39.6 grader :( inte konstigt att hon kände sig lite sjuk.

2009-10-16 @ 15:04:05
Postat av: Kicki W

Så glad jag blir att höra att beskedet från Sunderbyn var så positivt! Det bådar gott Eva!!! Massor med kramar från Kicki Westerlund. Ses till veckan!

2009-10-16 @ 18:44:34
Postat av: Eva själv

"En blå skuttandes gummiboll" och en "fighters lever" på en sådan här "gråmulen dag"... Visst är det underbart att höra! Tack för alla hejarop, alla mail, alla uppmuntrande inlägg och SMS... TACK alla för att ni finns! Har dessutom riktigt många som följer min blogg som INTE vill (kan eller törs) kommentera på bloggen men som hört av sig på ett allar annat sätt och det gör mig så himla glad:)



PUSS på er alla :*!

Ha en trevlig helg!

2009-10-16 @ 18:49:20
Postat av: Eva själv

Tack Kicki W för ditt inlägg! Du har rätt; "det bådar gott!". Ha en jättehärlig helg och så syns vi till veckan!

Kram, kram!

2009-10-16 @ 18:52:47
Postat av: Eva själv

Tack svägerskan! Visst är det härliga besked (lite svårt att prata på skolan...) Stackars Elsa! Hälsa från faster och ge flickan mängder med glass!



Kramar till er alla!

2009-10-16 @ 18:55:29
Postat av: Gunilla

Kunde väl tro det. Inte kan någon som är så sprudlande och pigg som du vara svårt sjuk. Snart får de bukt med inflammationen, och just då kommer det att vara dags för den goda, lagrade julglöggen.... Något att se fram emot, eller hur? Må så gott!

2009-10-16 @ 20:11:14
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Eva Norberg

Jag hoppas (och tror) att du har rätt Gunilla! Nästa jul, eller varför inte redan till midsommar kan jag nog fira... Resan som skulle ha gått till Gran Canaria i början av januari (20-årig bröllopsdag) får vi kanske också ta postumt till sommaren eller nästa jul... men flytten, om 7-8 veckor, ska bli av och det ser jag fram emot.

Ha det som bäst!

2009-10-16 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0