Blocketfynd



I eftermiddag har vi varit till stugan i Rönnberget med ett par fynd från blocket. Genom vårt köp gjorde vi några nöjda som införskaffat nytt, medan vi själva fick bättre begagnat till vår stuga för en billig penning.


Jag ska medge att jag aldrig tidigare har handlat vare sig på blocket eller på någon loppis. Jag har tyckt att det har känts märkligt att folk byter skräp med varandra och dessutom betalar för det. Just för stunden känns det som om jag skulle kunna tänka mig att ändra inställning i frågan...





Köksbord med tilläggsklaff och fyra stolar



Våningssäng med stege som går att göra till dubbelbädd


Ulf har varit på stugan varje dag denna vecka och han har gjort bort med åtskilliga kalorier genom sitt arbete med både tomt och stuga. I morgon ska han behandla vår nya grillplats med bänkar som förhoppningsvis ska invigas till helgen.
Filnamn: j0426246.wmf Nyckelord: Bajkal, Bajkalsjön, kullar ... Filstorlek: 98 kB
Puss på dig min gubbe! Vi kommer att älska denna lilla stuga!
Det känner jag redan...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar bli mysigt i stugan. Blir kul att få se i helgen. Vi ses! Eva

2009-09-17 @ 17:20:26
Postat av: Eva själv

Ni är så himla mycket välkomna!

//Stugägarna

2009-09-17 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0