Pluttar i skorna




Du har köpt vaddå?




- Papiljotter?
- Närå!
Filnamn: j0215056.wmf Nyckelord: frisering, hårrullar, hårspolar ... Filstorlek: 22 kB





- Paletter?
- Näpp!

Filnamn: j0236487.gif Nyckelord: barn, flickor, konst ... Filstorlek: 4 kB






- Pippilotter då?
- Näe!





- Vad har du köpt då människa?
- Jag har köpt PELOTTER! Iläggssulor i skorna som ska kompensera den kudde av fett som saknas under min högra fots trampdyna (det är f ö det enda stället på min kropp som är fritt från fett...).




- Åååh! Pilutta dig!

 


Kommentarer
Postat av: mor

Dina rosiga, mumsiga kinder skulle passa väl till underlag i skorna, ( dom såg så mjuka ut ) fast det är skönt att kunna få känna på dom när vi kramas, vad har du för medel när håret växer så där fort, du var så fon i pippilottor.Jag gör kåldolmar i dag så då vet du.Jag bara säger det så du vet.puss mor

2009-09-25 @ 07:54:54
Postat av: Eva själv

Jaaa, varför inte transplantera lite fett från kroppen till fotsulorna (men kinderna vill jag nog ha kvar...)! Tack för de underbara kåldolmarna... MUMS!



Kram!

2009-09-25 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0