Sandviken

Jag och tolv av mina arbetskompisar från skolan har haft en underbart, rolig och galen helg i Sandviken, ett par mil från Norska gränsen efter Graddisvägen. Vi har bastat, badat (11 grader i vattnet, 6 grader ute), grillat, spelat spel, fotograferat, fnissat, druckit vin, vilat...

Dessutom, när de andra "bergsgetterna" fjällvandrade for jag och Anna-Lena över till Norge via Junkerdalen. Vi fick oss en underbar utflykt med makalös natur och ett besök på "Artic Lys" ljusstöperi i Saltdal. På kvällen bjöd vi in de övriga på ljusvernissage i skogen till "Härlig är jorden", vin och godis. Vi har kort sagt haft en helt otroligt supertrevlig helg.


Klicka för större bilder!






Tack alla medresenärer och kompisar!
Det här gör vi till en tradition.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Fina bilder....ser att ni haft mysigt...men mest skriver jag en kommentar för att få gratulera dig,du vackra kvinna....och önska dig en bästa dag.

Kram / Kicki

2009-09-07 @ 00:51:15
URL: http://www.frallanlotta.blogspot.com
Postat av: Eva själv

Tack, tack, tack snälla Kicki! Jag ska göra mitt bästa för att dagen ska bli till den bästa!

Många kramar!

2009-09-07 @ 07:15:11
Postat av: Anonym

Ni verkar ha haft en mysig helg uppe i fjällen. Härlig utsikt! Vi för höra detaljer senare. Är hemma o hostar som en gris men har som tur var inte fått det där svinaktiga utseendet, än i alla fall!

Ha det bra! Eva

2009-09-07 @ 16:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0