Tänk en snäll tanke




"Du blir vad du äter"...

men vem vill bli en grönsak?

Filnamn: j0090260.wmf Nyckelord: äta, äta middag, grönsaker ... Filstorlek: 47 kB



"Du blir vad du tänker"...

så gode Gud hjälp mig att bara tänka snälla tankar.
Filnamn: j0441376.png Nyckelord: bubblor, prata, pratbubblor ... Filstorlek: 47 kB



"Du blir som du blir bemött"...

så gode Gud hjälp mig att bara möta godhjärtade människor.
Filnamn: j0078786.wmf Nyckelord: dela ut, festliga tillfällen, människor ... Filstorlek: 8 kB Tillhandahålls av: A Bit Better Corporation


- Å jag som trodde att jag bara är den jag blev! 

Nu kan man ju skylla på maten, på människor man möter och på de tankar som dessa leder till...
när man har sämre dagar...


Filnamn: j0294238.wmf Nyckelord: korvar, kvinnor, mat ... Filstorlek: 8 kB


Så i dag är det bäst att ni är på er vakt, för jag har ätit inälvsmat!




Kommentarer
Postat av: mor

Nu har jag landat och det första jag gör efter kaffet och medecin så sätter jag mej ned och läser din sida, ät morötter och grönt, sedan hoppas jag att med din utstrålning som du överför till andra,ska leda till att du får nått tillbaka, och det får du säkert, men det behövs kanske en tankeställare till nån vad vet jag.Ge foten en medecin och jag ger dej en puss, kram mor, ha en fin dag, ds

2009-09-22 @ 08:29:17
Postat av: Eva själv

Du har rätt mamma, det kanske är bättre att bli en grönsak än en baconburgare... Å jag ger foten den medicin den ska ha. Är det någon som inte sköter sina kort väl kan de väl också få smaka på min medicin och i värsta fall kan de få en fot där bak...

Kul att ni är hemma! Pussar!

2009-09-22 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0